pondělí 15. prosince 2008

Snad už uzdravení:-)

Tak celý víkend, včetně pátku, kdy jsem ani nebyla ve škole, jsem marodila. Při věčnym ležení v posteli mi nezbylo nic jinýho než přemýšlet nad tim, že se mi vlastně začíná stýskat po domově, což nebylo dobrý. Hlavně se samozřejmě nikdo nezajímal o to, že jsem nemocná, z čehož mi bylo smutno ještě víc. Přitom chřipka neni nic významnýho, já vim, ale prostě mi chyběla maminkovská péče:-D Jo vim, je mi 17, ale tady bych si kolikrát přála být ještě jako malý dítě, pěkně doma a těšit se na Vánoce:-D

Právě Vánoce je to, co na mě už začíná doléhat a bohužel docela v negativnim smyslu. Ač jsem si kolikrát řikala, že když tyhle Vánoce budu ignorovat a timpádem nemyslet na to, že na ně vlastně nejsem doma, nějak to nevychází. Podvědomě a už i vědomě je začínám vnímat. Kolikrát musim zatnout zuby a připomenout si, že ještě deset dní a jsem v polovině. To znamená, že cesta zpátky je už stejně dlouhá jako cesta dopředu, jak se psalo v Macbethovi, a tak už opravdu nezbývá nic jiného než keep going.

No dneska jsem se už konečně začala cítit líp. Vlastně zrovna teď už mi neni vůbec nic. I ta hrozná bolest hlavy, konečně přešla. Teda po několika práškách, uznávám. Ale snad už je to dobrý. Dneska to ve škole strašně uteklo. Vlastně jsme nikde ani nic moc nedělali. Hlavně jsem si uvědomila, že se ani netěšim na Vánoční prázdniny. 14 dní doma mezi vánoční atmosférou. Ale zase až bude po nich, tak už bude rok 2009, budu za půlkou a to nejhorší (což jsou první 3 měsíce a Vánoce) už budu mít za sebou:-)

No a celý odpoledne a večer jsem strávila dělánim tohohle blogu, tak doufám, že se bude líbit. Hlavně jsem si uvědomila, že tenhle blog budou číst jak moji kamarádi, tak moje rodina, což jsou dvě rozdílný cílový skupiny, kterým většinou něříkám jedny a ty samý informace:-D, tak uvidíme...blog se dá zrušit vždycky:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat